Er du skyldige?

Er du en chef, der stort set ignorerer organisationens vigtige uden for publikum?
Hvis det er dig, er du klar over hvor svært du gør det til at opnå de vigtige REAKTIONSÆNDRINGER du virkelig har brug for og ønsker? Jeg mener ændringer, der fører direkte til at opnå din afdeling, afdeling eller datterselskabets mål?
Jeg taler om voksende gentage Køb sats; tiltrække nye perspektiver; at opnå nye niveauer af medlemskab programmer eller bidrag; udvide listen over organisationer officielt angive din service og produkter; eller leverandører motiveret nyligt til at opfylde dine strenge krav til kvalitet og levering.
Begynde at fungere i din egen bedste interesse ved at tage et nærmere kig på pr-arbejde i gang for din enhed.
Det fokuserer mere på kommunikation taktik end ved et brugbart og omfattende plan for beskæftiger sig med de vigtigste eksterne publikum adfærd, der påvirker din operation mest?
Hvad kan være behov for er en omdirigere på den grundlæggende forudsætning for public relations: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Når du mødes med den PR folk som er tildelt til din enhed, være klar over behovet for at liste og prioritere de vigtigste eksterne målgrupper, og derefter overvåge, hvordan din enhed er opfattet af medlemmer af disse målgrupper. Det betyder interagere med folk og spørger masser af spørgsmål. Nu, og først nu, kan du montere et forsøg på at ændre disse opfattelser og dermed adfærd, i din retning.
Du har brug at evaluere de data, der indsamles under opfattelsen overvågning session. Er der en iøjnefaldende unøjagtighed om organisationen nævnt af flere medlemmer af denne målgruppe? Eventuelle falske antagelser kommer bobler op om dine produkter, tjenester eller forvaltning? Er misforståelser, rygter eller udpræget negative holdninger indlysende under din overvågning interviews?
Fra disse data ramme du din pr mÃ¥l. For eksempel, spike rygtet, korrigere denne unøjagtighed, præcisere denne misforstÃ¥else eller “vi ønsker bedre gøre et bedre job af at kommunikere vores produkt og service ydelser.”
Hver god PR mål har brug for en lige så god strategi viser dig, hvordan at nå dine mål. Men når det kommer til spørgsmål om mening og opfattelse, der er kun tre valgmuligheder til dig: styrke eksisterende opfattelse / mening skabe opfattelse hvor der er ingen, eller ændring af eksisterende perception. Bare være sikker på dit valg af strategier er en naturlig pasform for din nye PR mål.
Din pr folk bør især nyttigt at du for det næste skridt, skriver en besked positioneret til at ændre opfattelse blandt medlemmer af målgruppen. Du bør dog nøje involveret i sammensætte beskeden. Det skal ikke kun overbevisende, men overbevisende så godt. Og det skal være helt klart, hvorfor den fejlende opfattelse er simpelthen forkert eller urimelig, herunder hvordan du foreslå at korrigere, præcisere eller ændre den. Jeg er sikker på, de er enig i, at da du gøre sagen for dit synspunkt, du skal være troværdig.
Ingen let opgave at ændre, hvad folk er kommet til at tro, men bestemt besværet værd.
Din pr folk vil hjælpe dig med dit budskab bliver leveret til opmærksomheden af medlemmer af din vigtigste målgruppe. De vil identificere kommunikation taktik for at hjælpe dig gøre arbejdet. Som de vil fortælle dig, har du et bredt udvalg af taktik såsom nyhedsbreve, radio og aviser interviews, nyhedsinteresse særlige begivenheder, brochurer, taler og snesevis af andre. Den eneste hage her, tjek omhyggeligt at din valgte taktik har en rekord for at nå folk som dem, der udgør din målgruppe.
I korte vil orden, alle involverede spekulerer højt om der sker fremskridt mod pr mål. Naturligvis, for at tilfredsstille dig selv, at ulovlige opfattelser er faktisk ændres, fører til en adfærdsændring, du ønsker, skal du foretagne opfattelser af medlemmer af din målgruppe.
Forskellen er denne gang, du vil holde øje omhyggeligt for klare indikationer på, at opfattelser er faktisk ved at blive ændret.
Nu, hvis ikke du er tilfreds med satsen for fremskridt, tilføje et par mere kommunikation taktik, samt bruger dem oftere, at øge effekten.
Så, som en manager, har du stort set ignoreret dem vigtige uden for publikum indtil nu. Men forhåbentlig disse kommentarer har overbevist dig at rampe op din enhed pr indsats og forfølge opførsel forandringer du virkelig har brug for og ønsker, og som fører direkte til at opnå din afdeling, afdeling eller datterselskabets mål.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *