Generelt

Thoughtleading: Kunsten at adskille dig fra Pack

Sidst den ældgamle business dilemma om, hvordan at skille sig ud fra mængden har været uforglemmelige virksomheder og professionelle service virksomheder mere end nogensinde før. Alle alt for mange virksomheder se i dag for meget ens, med markedsføringsstrategier tilsyneladende ude af stand til at skelne dem fra deres konkurrence. Skinnende brochurer, snazzy websites, pressemeddelelser, reklame: når alle anvender de samme metoder, alle ender kappes for den samme smalle vindue for klienten og udsigten opmærksomhed.
For at undslippe denne marketing sort hul, har mange virksomheder indført en usædvanlig strategi, der hæver både hovedstol og fast over kampen. Denne tilgang holdninger virksomheder ekspert fagfolk som tænkte ledere.
Navnene på superstar tænkte ledere ikke er kun kendt men legendarisk: Bill Gates, Tom Peters, Richard Branson, Martha Stewart, at nævne nogle få. I stedet for at opgive markedsføring til en marketingafdeling, injicere de sig ind i hjertet af den proces, churning ud bøger, artikler, konference taler, interviews med medier at holde deres synlighed maskiner kogende. Midt i den resulterende spændingen og industri debat, de samtidig personliggøre deres selskab, udvide deres produkter eksponering og uddybe både markedsandel og loyalitet fra deres kunder.
Richard Branson, for eksempel, har taget sin jomfru konglomerat bogstaveligt til nye højder ved at forsøge sådan stunts som at afprøve en luftballon over hele verden. Martha Stewart, har trods sin juridiske problemer, gjort sig selv og sin faste rige ud over ord ved at smelte væk de branding linjer, der traditionelt opdeler en companys produkter fra en administrerende direktører personlighed. Det er kun to eksempler på resultater processen kan producere.
Denne evne til at nå ud over traditionel markedsføring tilgange er tilgængelige for os alle, en proces, der kun skal være forpligtet til og derefter gennemføres inden for ofte ignoreret kanaler. Der er to vigtigste køretøjer til at ansætte: (a) offentliggøre artikler og/eller bøger, og (b) levere foredrag og præsentationer. Center-spotlight markedsføring tiltrækker opmærksomhed og anerkendelse fra en målgruppe på måder, der mere banal markedsføring værktøjer ikke kan nå.
Dan Cassidy, formand for Argus Consulting Ltd (Concord MA), for eksempel, har publiceret mange artikler i førende HR og fordele planlægning tidsskrifter i USA, Canada og Storbritannien ledsageren offentlighed omkring disse publishing kreditter har ført til Cassidy blive interviewet af sådanne højt profilerede medier som The Street.Com, institutionelle Investor og Wall Street Journal Radio. Som følge heraf er Cassidy kendt ud over hans egen klient/udsigt Fællesskabet til et højere niveau fordele planlægning ekspertise grænser. For at udnytte denne øget troværdighed, undlader han aldrig at opkald opmærksom på disse medier credits hver gang strategisk fordel gange opstår, såsom under en trade show, marketing kampagne eller midt i en faktiske salg ring.
Da tænkte lederskab konkurrencefordele, synes tager springet at være en no-brainer. Endnu tøver mange rådgivere og virksomheder ud af frygt for, at processen ikke vil arbejde for dem, eller uvidenhed om hvor man skal begynde. Endnu kast på bare to enkle trin vil få processen bevæger sig i den rigtige retning, opbygning af tillid som indsatsen lykkes.
Fase 1: Offentliggør dine ideer som artikel i business publikationer, en tilsyneladende skræmmende opgave indtil denne udfordring er opdelt i baby skridt. Først komponere en liste over artikel ideer, der tilslutter med virksomhedens målsætninger, spørge dig selv: hvilke tjenester jeg mest ønsker at fremme? Hvad ekspertise/service jeg mest ønsker at være kendt? Findes der tjenester selv mine ældste kunder ikke kan indse min virksomhed har at tilbyde? Dine svar vil udmønte sig i udgivelse ideer.
Næste, efter at besvare sådanne spørgsmål gå søger efter en editor, der ser en egnet til din ideer med hendes publikation. Pitch til magasiner læse af beslutningstagere, der typisk leje din virksomhed eller ved henvisningskilder, der kan sprede ordet om måneden om din virksomhed. Oprette listen ved hjælp af bibliotek mapper eller ved at søge på nettet.
Hvad er vigtigt at indse, er på dette tidspunkt, at business redaktører derude regelmæssigt afhænger af professionelle ligesom dig at fodre dem publicerbar ideer. Efter alt, kan de kun vide, hvad til at offentliggøre i deres sider som følge af input fra os på frontlinjerne. Så må ikke undervurdere publishability i din daglige viden, ekspertise, værdi eller indsigt. Ideer, der kan virke banalt kan ses som blandt de bedst bevarede forkant hemmeligheder i erhvervslivet, når du deler dem med en editor.
Når du at få offentliggjort, indebærer fase to taler på business-arrangementer. Nogle engagementer kan komme, fordi en konference planner læse din artikel og inviteret dig til at komme og tale om det, men de fleste koncerter vil få arrangeret når du aktivt udnytte din udgivne værker. Send e-mail-meddelelser til din virksomhed e-liste, send en pressemeddelelse annoncerer din publicerede artikler, post artiklen på webstedet companys, besvimer din artikel til kunder, kolleger, perspektiver, medarbejdere, endda leverandører. Dont sidder rundt og vente for folk at se det, i stedet springer i aktion, forsikrer, at dit arbejde bliver læst. Byg en buzz!
På din faktiske samtaler, altid distribuere din artikel gratis, fremme din tilgængelighed som taler også. Og når du får tilbudt nogen form for talende gig, ikke slå det ned! Larry Winget, en meget efterspurgt motiverende taler, har sagt, den bedste måde at få foredrag er at bare gå ud og tale! Eksponering racer eksponering, eksponentielt voksende din engelsktalende tidsplan. Tale kan så føre til flere artiklen opgaver som du aldrig vide, hvornår en redaktør kan sidde derude i din målgruppe og kærlig, hvad du har at sige.
Ved at tage disse aktioner, din troværdighed og din virksomhed, vil springe dig over dine konkurrenter. Tredjeparts påtegninger fra publikationer og konference planlæggere opretter solidt du som en forfatter/højttaler og en ledende tænker inden for dit område, Højdeindstillelige servicerne virksomheder. Når dette sker, vil bona fide tænkte lederskab har officielt ankom. Når det sker, nyd turen!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *