Generelt

Back-End produkter… Nøglen til varig fortjeneste

Hvis du ikke forsøger at sælge backend produkter til dine kunder, gør du en stor fejl. Det er lettere at sælge til eksisterende kunder, end det er at sælge til nye, der endnu ikke har tillid til din virksomhed.
Nedenfor er ti killer strategier, du kan bruge til at sælge din back-end produkter til dine eksisterende kunder:
1. Når du leverer mennesker den første vare de købte, indsætte en flyer eller brochure for din backend produkt i pakken.
2. give kunder et gratis abonnement til en kunder kun e-zine når de køber dit produkt. Du kan indeholde din annonce for din backend produkt i hvert nummer.
3. send din kunder lykønskningskort på ferie eller på deres fødselsdag. Omfatte en lille reklame inde i kortet til din backend-produkt.
4. efter folk bestille din første produkt fra dit websted, tage dem til en “Tak” webside og medtage din backend produkt annonce på den pågældende side.
5. send kunder en gratis overraskelse gave når de bestiller deres første produkt. Du kan knytte en anden annonce med den gratis gave til din backend-produkt.
6. Hvis du sælger en elektronisk produkt, som en ebook, omfatte din annonce for din backend-produktet et sted inde i elektronisk produkt.
7. give dine kunder et gratis medlemskab i dit “kunder kun” privat websted. Du kan indeholde din annonce for din backend produkt et eller andet sted inde på privat websted.
8. kontakt dine kunder telefonisk og spørge dem, hvis de var tilfredse med deres køb. Du kan fortælle dem om din backend-produkt.
9. send dine kunder en takkebrev pr. post eller e-mail. Du kan nævne din backend-produktet et sted på brevet.
10. Spørg dine kunder, hvis de ønsker at blive opdateret fremover, når du har nye produkttilbud. Du kunne have dem tegnet til at modtage e-mail eller snail mail opdateringer.
Din virksomhed vil have en større chance for at overleve når du forsøger at sælge backend produkter til dine eksisterende kunder.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.